czwartek, 17 lipca 2014

Rozdzial XXX: #sweatycactus2k14

13 czerwca, dzien, w ktorym sie wszystko rozpoczelo... wisienka na torcie mojej wymiany...a mowie tutaj o wycieczce na Zachodnie Wybrzeze z setka innych wymiencow, ktorzy tak szybko stali sie moja druga rodzina. W ok. 2 tygodni zyskalam 40 braci (ktorych nigdy nie mialam) i 55 siostr (choc mam ich juz sporo, to nigdy nie jest za wiele :)). 

W tak krotkim czasie udalo mi sie odwiedzic 7 stanow i zobaczyc rzecz, ktore wczesniej widzialam tylko na filmach i w marzeniach, ktore nareszcie staly sie rzeczywistoscia. 

Tego co przezylam nie da sie opisac slowami, wiec bedzie lepiej jak po prostu wrzuce zdjecia. Zycze przyjemnego ogladania :)



Hollywood biatches!



L.A.



San Francisco


pierwszy sklep Levis na swiecie!

Golden Gate Bridge
z moimi bracmi :)

OHIO forever

Castro


domki z serialu Pelna chata

Lombard St

z prawdziwym cowboyem





Yellowstone!




:) :) :)


Arches National Park!







moje stylowe buciki na wide water rafting ;)
Mesa Verde National Park


Moniument Valley Tribal Park






Grand Canyon




I am on the top of the world!
Polak potrafi i nawet z francuskiej flagi zrobi polska ;)









Meteor Crater National Monument

#livingthedream


Ula

9 komentarzy:

  1. Ten w zielonej koszulce to twój chłopak?

    OdpowiedzUsuń
  2. czy zamierzasz kontynuowac bloga? uwiebiam go! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam sie, ze sie dlugo nad tym zastanawialam, bo jednak troche szkoda by mi bylo wszystko porzucic, wiec moze raz na jakis czas cos napisze ;)

      Usuń
  3. Co za zbieg okolicznosci, ze znam jedna dziewczyne! :) R. z Włoch! :D poznalam ja 2 lata temu :))
    Widze, ze bardzo udany wyjazd byl. Ja mam zamiar jechac za rok, miejmy nadzieje, ze mi sie uda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi, I desire to subscribe for this blog to take hottest updates,
    therefore where can i do it please help.

    Here is my website; 1]

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetnego bloga :) Ja jadę w przyszłym roku na wymianę do stanów i też zamierzam prowadzić bloga :)

    OdpowiedzUsuń